هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جم مشهد:

هتل جم مشهد چدر خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه از حرم مطهر رضوی واقع سده است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه است. در این هتل 5 آسانسور با ظرفیت 500 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جم

امکانات هتل جم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، لابی، کافی نت، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل جم2

هتل جم3

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد  خود می باشد.

_آریان_مشهد_1.jpg

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_آریان_مشهد_1.jpg

_آریان_مشهد_2.jpg

_آریان_مشهد.jpg

هتل 3 ستاره صدر مشهد :

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای 2  فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل صدر2

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد :

هتل 5 ستاره هما 2 مشهد در بلوار خیام مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 202 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های هتل هما 2 مشهد به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. این هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه فاصله دارد. همچنین مرکز شهر مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

 

هتل هما2.1

امکانات هتل هما 2 مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، فروشگاه، ماهواره، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آمفی تئاتر، ساکن کنفرانس، سالن بدنسازی، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس، کافی نت، اینترنت در لابی و واحد، خشکشویی، لاندری، صبحانه در اتاق، اتوکشی و...

هتل هما2.4

هتل هما2.3

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شدهه است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتنن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 




:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد،بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: